Welkom op mijn weblog waar kind en opvoeder centraal staan. Hier vind je informatie en tips op het gebied van opvoeding en kinderopvang, verhalen en informatie over de dagelijkse praktijk van de pedagogisch medewerker, nieuwtjes, grappige kinderuitspraken en anekdotes en heel veel beeldmateriaal van activiteiten en uitstapjes. Op deze manier probeer ik mijn beroep in beeld te brengen, andere opvoeders te inspireren en zelf actief bezig te zijn met mijn passie voor pedagogiek. Zelf ben ik vakvolwassen pedagogisch medewerker op de BSO. Veel lees- en kijkplezier en laat gerust een berichtje achter!


- Wendy Hoogeveen


woensdag 9 juni 2010

Kiki Blofeld

Een avondje op het Berlijnse strand. Huh? Strand? Ja! Aan de Spree zijn allerlei strandjes waar mensen samen komen om te eten, drinken, lachen en dansen. We vergrepen ons aan Thüringer Rostbratwurst en Berliner Weisse mit Schuss, zochten een plekje in het zand aan het water en bleven tot lang na zonsondergang op het sfeervolle strandje. Er klonk muziek, er hingen kroonluchters in de bomen, wie zin had kon een potje tafeltennis of pool spelen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter