Welkom op mijn weblog waar kind en opvoeder centraal staan. Hier vind je informatie en tips op het gebied van opvoeding en kinderopvang, verhalen en informatie over de dagelijkse praktijk van de pedagogisch medewerker, nieuwtjes, grappige kinderuitspraken en anekdotes en heel veel beeldmateriaal van activiteiten en uitstapjes. Op deze manier probeer ik mijn beroep in beeld te brengen, andere opvoeders te inspireren en zelf actief bezig te zijn met mijn passie voor pedagogiek. Zelf ben ik vakvolwassen pedagogisch medewerker op de BSO. Veel lees- en kijkplezier en laat gerust een berichtje achter!


- Wendy Hoogeveen


dinsdag 8 juni 2010

Je kunt het dak op!


Via een ruim en licht trappenhuis met glazen overkoepeling kun je het dak bereiken. Het dak is een ongelooflijk mooie buitenruimte waar de PM'ers begrijpelijkerwijs graag komen met de kinderen. Het is een groene oase van rust en ruimte. Er kunnen activiteiten gedaan worden, er staan kleurige bloemen en geurige kruiden en er is een avonturenstukje waar de zintuigen van de kinderen worden aangesproken. Een fantastische oplossing voor een grote buitenruimte in de drukke binnenstad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter