Welkom op mijn weblog waar kind en opvoeder centraal staan. Hier vind je informatie en tips op het gebied van opvoeding en kinderopvang, verhalen en informatie over de dagelijkse praktijk van de pedagogisch medewerker, nieuwtjes, grappige kinderuitspraken en anekdotes en heel veel beeldmateriaal van activiteiten en uitstapjes. Op deze manier probeer ik mijn beroep in beeld te brengen, andere opvoeders te inspireren en zelf actief bezig te zijn met mijn passie voor pedagogiek. Zelf ben ik vakvolwassen pedagogisch medewerker op de BSO. Veel lees- en kijkplezier en laat gerust een berichtje achter!


- Wendy Hoogeveen


dinsdag 19 oktober 2010

Piepschuim + papier maché = paddenstoel!

Blokken piepschuim zijn makkelijk te bewerken met zaagjes en vijlen. De kids hebben er in het kader van het thema mooie paddenstoelen van gefabriceerd. Hoed, steel en ondergrond zijn los van elkaar gemaakt en daarna op elkaar geplakt. Vervolgens hebben ze het geheel bedekt met papier maché. Toen de paddenstoelen droog waren konden ze beschilderd worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter