Welkom op mijn weblog waar kind en opvoeder centraal staan. Hier vind je informatie en tips op het gebied van opvoeding en kinderopvang, verhalen en informatie over de dagelijkse praktijk van de pedagogisch medewerker, nieuwtjes, grappige kinderuitspraken en anekdotes en heel veel beeldmateriaal van activiteiten en uitstapjes. Op deze manier probeer ik mijn beroep in beeld te brengen, andere opvoeders te inspireren en zelf actief bezig te zijn met mijn passie voor pedagogiek. Zelf ben ik vakvolwassen pedagogisch medewerker op de BSO. Veel lees- en kijkplezier en laat gerust een berichtje achter!


- Wendy Hoogeveen


donderdag 19 mei 2011

Pret met een pissebed

"Ik heb er een op m'n arm! Iiieeeehhh!!!"
"Kijk mijn pissebed! Een echte!"

Zo ziet hij eruit als je door de loep kijkt.
"Hallo meneertje pissebed, ik ga een familie voor jou zoeken hoor, één momentje."
"Ik laat mijn tekening aan m'n pissebed zien en dan denkt hij 'Huh? Nog een pissebed!' en dan wil hij met hem spelen maar dat kan helemaal niet! Hahaha!"
"Ok, ik haal nu de deksel eraf... AAAHHHHH!!!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter