Welkom op mijn weblog waar kind en opvoeder centraal staan. Hier vind je informatie en tips op het gebied van opvoeding en kinderopvang, verhalen en informatie over de dagelijkse praktijk van de pedagogisch medewerker, nieuwtjes, grappige kinderuitspraken en anekdotes en heel veel beeldmateriaal van activiteiten en uitstapjes. Op deze manier probeer ik mijn beroep in beeld te brengen, andere opvoeders te inspireren en zelf actief bezig te zijn met mijn passie voor pedagogiek. Zelf ben ik vakvolwassen pedagogisch medewerker op de BSO. Veel lees- en kijkplezier en laat gerust een berichtje achter!


- Wendy Hoogeveen


dinsdag 13 juli 2010

Verhalen Berlijnstages

Wat leuk! M'n blog wordt gepromoot door de KINDwijzer website :)
"Medewerkers van MIK, Korein, Triodus en Kinderopvang de Bevelanden lopen op het moment stage in Berlijn. De stages die twee weken duren, worden financieel ondersteund door de EU. Al eerder gingen er medewerkers naar Berlijn op stage. Zij kwamen reuze enthousiast en vol inspiratie terug. Een aantal medewerkers hebben over hun reis een blog bijgehouden."
 Zie hier het weblog van twee mede-Berlijngangers, Annemie en Petra (Kinderopvang De Bevelanden): http://stageberlijn.blogspot.com 

Het artikel 'Een koffer vol Berlijn' is verschenen in BBMP. Klik hier om het te lezen (pdf-bestand).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter