Welkom op mijn weblog waar kind en opvoeder centraal staan. Hier vind je informatie en tips op het gebied van opvoeding en kinderopvang, verhalen en informatie over de dagelijkse praktijk van de pedagogisch medewerker, nieuwtjes, grappige kinderuitspraken en anekdotes en heel veel beeldmateriaal van activiteiten en uitstapjes. Op deze manier probeer ik mijn beroep in beeld te brengen, andere opvoeders te inspireren en zelf actief bezig te zijn met mijn passie voor pedagogiek. Zelf ben ik vakvolwassen pedagogisch medewerker op de BSO. Veel lees- en kijkplezier en laat gerust een berichtje achter!


- Wendy Hoogeveen


dinsdag 24 april 2012

Lievelingskleur

April doet wat hij wil.

Zo liepen R. van vijf en ik op ons gemak en nietsvermoedend naar de BSO toen er ineens een enorme hoosbui naar beneden kwam. We begonnen te rennen maar bleven na een paar seconden doodstil staan. De zon brak door. R. wees omhoog. Daar waren niet één maar twee prachtige regenbogen verschenen. R. maakte een dansje in de regen, keek me toen stralend aan en zei:
"Ohhh regenboog! Dat is mijn lievelingskleur!"
 Het kwam er zo aandoenlijk uit, dat me dat het natte pak wel waard was :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter