Welkom op mijn weblog waar kind en opvoeder centraal staan. Hier vind je informatie en tips op het gebied van opvoeding en kinderopvang, verhalen en informatie over de dagelijkse praktijk van de pedagogisch medewerker, nieuwtjes, grappige kinderuitspraken en anekdotes en heel veel beeldmateriaal van activiteiten en uitstapjes. Op deze manier probeer ik mijn beroep in beeld te brengen, andere opvoeders te inspireren en zelf actief bezig te zijn met mijn passie voor pedagogiek. Zelf ben ik vakvolwassen pedagogisch medewerker op de BSO. Veel lees- en kijkplezier en laat gerust een berichtje achter!


- Wendy Hoogeveen


vrijdag 9 mei 2014

Ophovenerhof

Een leeg ei gevonden! Welk dier zou hieruit ontsnapt zijn?

Wat zit daar voor een gek beestje?

Insectenhotel, moeten insecten daar ook voor betalen?

Spelen met stokken

Ik ben goed met ezels want die zijn een beetje zoals paarden.

Kom dan varkens...

Kijk die geiten vechten met hun kop!

Ik ga hier wachten tot ze een lekker eitje leggen jammie!

Dat ruikt raar, waarom vinden kippen dat lekker?

Een wel heel bijzondere boombewoner gevonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter