Welkom op mijn weblog waar kind en opvoeder centraal staan. Hier vind je informatie en tips op het gebied van opvoeding en kinderopvang, verhalen en informatie over de dagelijkse praktijk van de pedagogisch medewerker, nieuwtjes, grappige kinderuitspraken en anekdotes en heel veel beeldmateriaal van activiteiten en uitstapjes. Op deze manier probeer ik mijn beroep in beeld te brengen, andere opvoeders te inspireren en zelf actief bezig te zijn met mijn passie voor pedagogiek. Zelf ben ik vakvolwassen pedagogisch medewerker op de BSO. Veel lees- en kijkplezier en laat gerust een berichtje achter!


- Wendy Hoogeveen


donderdag 5 juli 2012

Quoting kids

I: "Ik vind samenwerken echt leuk! Ik kan het ook heel goed, vooral in m'n eentje!"
~
Juf W: "Wie komt daar aan? Is dat je tante?"
K: "Neehee, dat is de zus van m'n moeder."
~
L (tegen haar moeder): "Wat gaan we vandaag eten?"
Moeder van L: "Dat moeten we nog bedenken, in ieder geval geen frietjes en ook geen bbq..."
L: "Hm, dan weet ik het al, pizza gezond!"
~
K1: "Ik krijg een kitten!"
K2: "En wij krijgen een chi chi wa wa!"
~
Juf T heeft nieuwe nagels, zegt een van de kleuters:
"Juf, heb jij kunstvingers?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter