Welkom op mijn weblog waar kind en opvoeder centraal staan. Hier vind je informatie en tips op het gebied van opvoeding en kinderopvang, verhalen en informatie over de dagelijkse praktijk van de pedagogisch medewerker, nieuwtjes, grappige kinderuitspraken en anekdotes en heel veel beeldmateriaal van activiteiten en uitstapjes. Op deze manier probeer ik mijn beroep in beeld te brengen, andere opvoeders te inspireren en zelf actief bezig te zijn met mijn passie voor pedagogiek. Zelf ben ik vakvolwassen pedagogisch medewerker op de BSO. Veel lees- en kijkplezier en laat gerust een berichtje achter!


- Wendy Hoogeveen


donderdag 11 oktober 2007

Taa-tuu taa-tuu

Onze boefjes kregen vandaag bezoek van de politie. Dat was natuurlijk machtig interessant! Een politieauto reed met zwaailicht en sirene aan de straat in en stopte bij ons voor de deur. Er stapte een agent uit die naar het hek liep en als een soort vroege Sinterklaas riep "zijn hier nog stoute kindertjes?". De ene helft rende gillend weg, de andere helft riep heel hard "neeee!". Twee dappere blagen riepen "ja!" en werden tot hun grote plezier onmiddellijk in de boeien geslagen. De kinderen wilden heel graag even in die bijzondere auto zitten. De agent vond het prima. Ook liet hij zien wat hij allemaal in zijn auto had liggen en wilden de kinderen weten of dat een echt 'schietgeweer' was wat hij aan zijn riem had hangen. Nadat de agent het hemd van het lijf gevraagd was, stapte hij weer in de auto en scheurde met zwaailicht en sirene de straat uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je reactie achter